Want create site? Find Free WordPress Themes and plugins.

شرایط بازگشت کالای آفر چگونه است؟

یکی از مهم‌ترین اهداف فروشگاه اینترنتی آفر، ایجاد رضایتمندی کامل در مشتریان می‌باشد. بدین منظور امکان بازگشت کالاهای مجاز تا ۷ روز از زمان ثبت سفارش امکان‌پذیر است. برای بازگشت کالا ابتدا باید با همکاران ما تماس گرفته و دلیل بازگشت و مرجوع کردن کالا را توضیح دهید. سپس اطلاعات موردنظر نیازی که از شما می‌خواهند را در اختیار قرار داده تا فرآیند بازگشت کالا آغاز شود.

چگونه کالای خود را بازگشت دهم؟

با توجه به شرایط بازگشت کالا، تا قبل از ۷ روز امکان بازگشت آن وجود دارد. ابتدا با تیم خدمات مشتریان آفر تماس حاصل فرموده و درخواست خود را اعلام کنید. همکاران ما شرایط بازگشت کالا را برای شما توضیح داده و سپس شماره حساب و نام صاحب حساب را دریافت می‌کنند. سپس مشتریان باید کالای موردنظر را به همراه فرم بازگشت کالا و فاکتور کالا، به آدرس: همدان-خیابان پاستور- کوچه جنب پلیس +۱۰ – پلاک ۱۰ – فروشگاه آفر ارسال کنند. توجه داشته باشید که باید کالا با همان شرایط اولیه، به همراه کارتن سالم و بدون عیب و نقص بازگردانده شود.

پس از دریافت کالا با بررسی لازم بر روی کالا و مطابقت آن با شرایط، کالای سالم برای شما ارسال خواهد شد و در صورت عدم موجودی کالا، هزینه طی مدت ۲۴ الی ۴۸ ساعت به شماره حساب مشتری واریز خواهد شد.

برای دانلود فرم بازگشت کالا روی این لینک کلیک کنید.

شرایط بازگشت کالای شکسته چیست؟

در صورتیکه کالای شکسته دریافت کرده‌اید باید حداکثر تا ۲۴ ساعت مسئولین فروشگاه را در جریان بگذارید تا پیگیری‌های لازم برای شما انجام شود.

چگونه می‌توانم از وضعیت کالای بازگشتی خود مطلع شوم؟

پس از دریافت کالا در انبار آفر، تیم خدمات مشتریان آفر با شما تماس حاصل می‌کند.

هزینه ارسال چگونه محاسبه می‌شود؟

اگر ایراد فنی، وجود مغایرت فنی یا فیزیکی یا آسیب‌دیدگی ظاهری، به تایید کارشناسان خدمات پس از فروش آفر برسد، با کمال میل و خوشحالی هزینه ارسال به عهده‌ی آفر خواهد بود.

برای واریز هزینه پست به حساب مشتری، قبض پستی با مهر شرکت پست باید همراه کالا به آدرس فروشگاه اینترنتی آفر ارسال شود.

چه کالاهایی بازگردانده می‌شوند؟

در صورتیکه کالای شما یکی از شرایط زیر را داشته باشد قابل استرداد است و باید طی مدت حداکثر تا ۲۴ ساعت به واحد خدمات پس از فروش اطلاع دهید:

۱) کالایی که اشکال یا ایراد فنی داشته باشد.

۲) کالایی که شکسته تحویل داده شود.

۳) اگر کالای خریداری‌شده از نظر مشخصات یا ظاهر فیزیکی با اطلاعات وب سایت مغایرت داشته باشد. توجه داشته باشید تصاویری که برای هر محصول گرفته شده است ممکن است با توجه به نوع مانیتور شما کمی با محصول اصلی تفاوت داشته باشد اما تمام تلاش ما بر این بوده که تصاویر ۱۰۰ درصد مطابقت داشته باشند.

۴) اگر کالای خریداری شده، آسیب دیدگی یا ایراد فیزیکی و ظاهری داشته باشد.

Did you find apk for android? You can find new Free Android Games and apps.